piątek, 2 października 2015

Prolog

Nieraz masz wrażenie, że w życiu już nic cię nie zaskoczy. Że doświadczyło się tylu rzeczy, że wiemy o nim prawie wszystko. Wszystko zmienia się, gdy los na drodze stawia nam osoby, które ten tak nam znany świat postrzegają nieco inaczej.

Niektórzy tkwią w nim w kompletnej ciemności, ale potrafią z życia czerpać całymi garściami i nigdy nie mają dość.

Niektórzy wybrali inne drogi i role, wybijając się ze sztywnych ram, które narzuca nam społeczeństwo.

Niektórzy żyją w kompletnej ciszy, dostrzegając za to zupełnie inne barwy życia, radząc sobie z problemami na swój własny sposób.

Jeszcze inni są idealnym spoiwem tych wszystkich światów, by razem potrafiły tworzyć jedno.

Bo nieważne jest to, jak postrzegają nas inni  ważne jest to, jak my postrzegamy siebie i czy jest nam z tym dobrze, czy źle. A ci, którzy do nas pasują, zawsze znajdą się na naszej drodze, aby stworzyć razem coś wielkiego i mocnego. Miłość i przyjaźń…



***
Oddaję w wasze ręce kolejną historię z 5SOS. Mam nadzieję, że i ona przypadnie wam do gustu tak, jak inne moje opowiadania :)

Byłam pewna, że ta historia zostanie opublikowana nieco później, ale nie powiem dość szybko się ogarnęłam, by ten blog miał ręce i nogi :) Monia - dzięki za pomoc! A także za piękny zwiastun, który możecie obejrzeć na dole.

Rozdziały pojawiać się będą w każdy wtorek. 

Zapraszam do zapoznania się ze zwiastunem - dzieło Moni :)



Pozdrawiam!

#PokochacCiszeFF



4 komentarze:

  1. Świetnie się zapowiada i jestem pewna, że i tego bloga pokocham ;-)
    Czekam na rozdział numer 1
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne jak wszystkie twoje blogi
    Kocham twoja twórczość i czekam na rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w zwiastunie - Monia, jak zwykle super! - I ten prolog strasznie mi się podoba. Jestem ciekawa całej tej historii i tych dwóch światów, o których było mowa w filmiku. Jestem ciekawa co to będzie i jak to się rozwinie. Nie mogę się doczekać wtorku. JUŻ TO KOCHAAAAAM!
    Pozdrawiam Milena

    OdpowiedzUsuń
  4. Początek zapowiada się dobrze, zresztą jak każdy inny w Twoich pracach.
    Jestem pewna, że będzie on również tak dobry, jak pozostałe.
    Tylko... jedno mnie bardzo ciekawi. Tytuł. Co on za sobą kryje?
    Jak dotychczas, wszystkie Twoje historie miały takie nagłówki, które mogły nam od razu na pierwszy rzut oka pokazać, o czym będzie dane opowiadanie. A "Pokochać ciszę"?
    Zaciekawiłaś mnie niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń